Szkolenia

Efektywne Call Center

Być może masz już dobrze działające call center, jednak chcesz je jeszcze usprawnić?
A może zacząłeś jakiś czas temu od kilku stanowisk konsultanckich a teraz Twoja firma zaczęła się gwałtownie rozrastać: z jednej strony rosną zyski, z drugiej strony rośnie też liczba procesów wymagających Twojej uwagi. Powoli przestajesz mieć czas na spokojne zjedzenie obiadu, odpoczynek czy sen.
Być może rozważasz dokonanie kolejnych inwestycji i poszerzenie skali działania, ale boisz się, że przeinwestujesz.

To, że przeglądasz tą stronę, pokazuje, że jesteś odpowiedzialnym managerem, który ma świadomość, że prowadzenie firmy to nie zabawa, lecz szereg wyzwań, którym trzeba sprostać z otwartym, lecz równocześnie często – chłodnym – umysłem.

Według mnie, to właśnie brak otwartego – i od czasu do czasu – chłodnego spojrzenia na biznes powoduje, że przestaje się widzieć zagrożenia i nieprawidłowości, które z czasem przyczyniają się do istotnych dysfunkcji w działaniu firmie.

Skoro jednak tu jesteś, to znaczy, że chcesz przyjrzeć się swojej firmie i mającym w niej miejsce procesom. Gratuluję Ci tej odważnej decyzji 🙂

Ponieważ swoją przygodę z branżą call center rozpoczęłam w 2007 roku i znam ją od podszewki, przygotowałam dla Ciebie ,,małą ściągę” czemu warto się przyjrzeć.

A jeśli chciałbyś przyjrzeć się tym aspektom działania Twojej firmy razem ze mną, zapraszam na szkolenie lub do indywidualnych konsultacji biznesowych.

Masz pytania?

Skontaktuj się

E-mail: kontakt@flow-szkolenia24.pl

FB: FlowSzkoleniaCoaching

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

Określisz, jakie kompetencje i umiejętności powinny posiadać osoby zatrudniane na poszczególnych stanowiskach w Twojej firmie, dzięki czemu łatwej ocenisz, gdzie szukać właściwych kandydatów, jak konstruować ogłoszenia rekrutacyjne oraz jak właściwie dopasować kandydatów do stanowisk.

Dowiesz się, jakie pytania i zadania rekrutacyjne pozwolą Ci skutecznie weryfikować wiedzę oraz umiejętności kandydatów, dzięki czemu zmniejszysz ryzyko wystąpienia pomyłek rekrutacyjnych.

Zdobędziesz wiedzę, jak zaprojektować efektywne szkolenie wstępne oraz skutecznie wdrażać pracowników, dzięki czemu nowo zatrudnieni sprzedawcy szybko zaczną osiągać założone wyniki sprzedażowe.

Poznasz rolę szkoleń sprzedażowych oraz dowiesz się jaką wiedzę i umiejętności powinni mieć Twoi liderzy – pozwoli Ci to zwiększenie efektywności pracy zespołów sprzedażowych, zwiększenie wyników, co przełoży się na wzrost finansowy Twojej firmy.

Podzielę się z Tobą swoją wiedzą na temat strategii pisania skutecznych skryptów sprzedażowych, co przełoży się na realny wzrost zysków Twojej firmy.

Dowiesz się, jakie organizować pracę w call center, tak by sprzyjała ona podnoszeniu jakości rozmów oraz wyników sprzedażowych poprzez stosowanie takich działań jak: odprawa motywująca, energizery, coaching indywidualny, coaching zespołowy, mentoring, szkolenie produktowe, warsztat sprzedażowy, retrening.

Określisz kluczowe KPI dla prowadzonych przez Ciebie w firmie projektów oraz cele sprzedażowych, dzięki czemu będziesz kontrolował aktualną sytuację Twojej firmy oraz mógł zaplanować oraz podjąć działania mające na celu podniesienie efektywności.

Poznasz strategie rozwoju call center, co pozwoli Ci na określenie jakie działy potrzebne są w Twojej firmie oraz dowiesz się od czego zacząć ich budowę oraz jak stworzyć je szybko i skutecznie.

Zdobędziesz wiedzę na temat finansowej i pozafinansowej motywacji pracowników, dzięki czemu możesz zwiększyć nie tylko wyniki sprzedażowe, ale także poziom satysfakcji pracowniczej, obniżyć poziom rotacji oraz obniżyć koszty szkoleń wstępnych.

Dowiesz się, jak skutecznie określić zakresy obowiązków Twoich pracowników, przygotować ścieżki rozwoju pracowników oraz niezbędne procedury, dzięki którym usprawnisz procesy działania Twojej firmy, obniżysz koszty, lepiej zagospodarujesz zasoby ludzkie, a także zwiększysz satysfakcję pracy swojego zespołu, co przełoży się na ograniczenie rotacji.

Zdobędziesz wiedzę, jak określać segmenty poszczególnych klientów oraz planować ścieżki sprzedaży, tak by maksymalnie wykorzystać potencjał baz sprzedażowych, sprzedawanych przez Twoją firmę produktów oraz możliwych kanałów sprzedażowych.

Poznasz skuteczne narzędzia oceny pracowniczej, takie jak: karty coachingowe, oceny okresowe, ocena 360 stopni – dzięki czemu będziesz wiedział, jakimi zasobami ludzkimi dysponujesz oraz jakie kompetencje powinny być wzmacniane u Twoich pracowników.

Dowiesz się, jakie rozwiązania teleinformatyczne możesz wdrożyć w swoim call center, by zwiększyć efektywność codziennej pracy Twojej firmy.

SKONTAKTUJ SIĘ

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z realizacją zgłoszenia przez Ewelina Łuczyńska Flow, 30-056 Kraków, Bydgoska 6 i oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. oraz iż zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Ewelina Łuczyńska Flow, 30-056 Kraków, Bydgoska 6. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Poczuj FLOW – osiągnij swoje cele, znajdź nowe inspiracje.
Niech Twój wewnętrzny kompas wybierze kierunek – ponadprzeciętność. Rozwiń swoje umiejętności interpersonalne, sprzedażowe, menadżerskie.

Już teraz zapisz się do newslettera FLOW i bądź na bieżąco!
x
  • Obsługa klienta / Sprzedaż

    Rozwój osobisty / Coaching

    Zarządzanie zespołem

    Warsztat trenerski

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej od Ewelina Łuczyńska Flow, 30-056 Kraków, Bydgoska 6.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Ewelina Łuczyńska Flow, 30-056 Kraków, Bydgoska 6 i oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz iż zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia.


    Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Ewelina Łuczyńska Flow, 30-056 Kraków, Bydgoska 6. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności