"Cel – inspiracja, kierunek – ponadprzeciętność"

Jeśli na co dzień zajmujesz się sprzedażą, pewnie chciałbyś poznać sprawdzoną receptę: co zrobić, żeby nigdy więcej nie usłyszeć takich słów? Pracując przez lata z zespołami sprzedażowymi zauważyłam, że na sukces w sprzedaży składają się dwa elementy. Pewnie zastanawiasz się jakie?

Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu budowania zespołu: określisz role zespołowe osób należących do Twojego zespołu – pozwoli Ci to na skuteczniejsze delegowanie obowiązków oraz lepsze motywowanie poszczególnych osób z Twojego zespołu

Być może masz już dobrze działające call center, jednak chcesz je jeszcze usprawnić?
A może zacząłeś jakiś czas temu od kilku stanowisk konsultanckich a teraz Twoja firma zaczęła się gwałtownie rozrastać: z jednej strony rosną zyski, z drugiej strony rośnie też liczba procesów wymagających Twojej uwagi.

W dzisiejszym zabieganym świecie bardzo często mówimy, że nie mamy na coś czasu. Jednak czy tak jest naprawdę? Czy to, że nie mamy na coś czasu, oznacza, że go rzeczywiście nie mamy, czy też rzecz, którą mamy zrobić nie jest dla nas na tyle ważna, byśmy się nią zajęli… A może to kwestia braku umiejętności określania priorytetów i wyznaczania celów?

Do dziś doskonale pamiętam tą suchość w ustach, którą miałam kiedy tuż po objęciu stanowiska liderskiego stanęłam na środku sali szkoleniowej, przed grupą zupełnie obcych mi ludzi i miałam przeprowadzić pierwsze w swoim życiu szkolenie. A Ty? Pamiętasz pierwsze przeprowadzone przez Ciebie szkolenie? A może ten moment dopiero przed Tobą i chcesz się do niego jak najlepiej przygotować?